آذربایجاناخبارترکیه

آموزش نیروهای ویژه تک تیرانداز جمهوری آذربایجان توسط ترکیه

«نیروی ویژه» پلیس ترکیه از آموزش نیروهای ویژه تک تیرانداز جمهوری آذربایجان در پایگاه آموزش نیروهای ویژه در «گول باشی» آنکارا خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ،خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از ریاست نیروی عملیات ویژه پلیس، وابسته به سازمان پلیس این کشور گزارش داد این نیرو امسال علاوه بر هفت هزار نیروی ویژه ترکیه ای، ۱۵۰ نیروی سازمان های امنیتی ده کشور را آموزش داده است.
به گزارش آناتولی به نقل از مقامات نیروی ویژه پلیس ، در ۴۹ رشته خدمات امنیتی داخلی و در ۱۱ رشته خدمات امنیتی خارجی ، برای نیروهای ویژه ده کشور از جمله جمهوری آذربایجان، دوره های آموزشی برگزار شده است.
مقامات نیروی ویژه پلیس ترکیه تاکید کردند این نیرو قصد دارد تعداد نیروهای ویژه پلیس ترکیه را که تحت آموزش های خدمات امنیتی داخلی قرار می گیرند، به ده هزار نفر برساند و برگزاری این دوره های ادامه خواهد یافت.
در این میان، آموزش ۲۰ نفر از تک تیراندازهای سازمان امنیت جمهوری آذربایجان در دوره های آموزشی «نیروی ویژه » ترکیه در منطقه «گول باشی» آنکارا ادامه دارد.
در این دوره آموزشی برای تک تیراندازهای جمهوری آذربایجان، علاوه بر آموزش های نظری، آموزش های عملی تیراندازی به اهداف واقع در مسافت های نزدیک و دور نیز ارایه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا