آذربایجاناخبارعمومیناردارانویژه

پلیس باکو، قرآن ها را نیز به عنوان مدرک جرم دینداران دستگیر شده، تلقی کرد

یکی از شاهدان سازمان «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان در دادگاه رسیدگی به پرونده فعالان این جنبش گفت نیروهای پلیس به هنگام بازرسی از دفتر «جنبش اتحاد مسلمانان »، قرآن ها را نیز به عنوان «مدرک جرم» با خود بردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی «میدان تی وی» ، النور محمدوف که به درخواست متهمان در جلسه دادگاه رسیدگی کننده به پرونده «الچین قاسم اف»، معاون جنبش اتحاد مسلمانان و سایر متهمان این پرونده ، ادای شهادت می کرد ، گفت : « هنگامی که از دفتر ( مقر جنبش اتحاد مسلمانان ) بازرسی می شد، پلیس مرا به عنوان شاهد دعوت کرد. پلیس ها در داخل دفتر بودند. آنها فیلم برداری می کردند. در دفتر، میز و صندلی و کتب دینی وجود داشت. پلیس ها ، قرآن ها و سایر کتاب ها را با خود بردند. این بازرسی از ظهر تا شب طول کشید.»
حاج الچین قاسم اف، معاون جنبش اتحاد مسلمانان نیز با اشاره به گزارش های شبکه تلویزیونی «خزر تی وی» ( شبکه تلویزیونی ترکیه ای که در جمهوری آذربایجان پخش می شود) که رهبران و فعالان جنبش اتحاد مسلمانان را تروریست معرفی کرده است، خواستار شد مسئولان این شکبه در دادگاه حاضر شوند و توضیح دهند که این مطالب را از کدام منبع گرفته و منتشر کرده اند؟
دادستان نیز از قاضی خواست این خواسته الچین قاسم اف رد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا