آذربایجاناخبارعمومینارداران

ایجاد محل شنای ویژه گردشگران خارجی برای هویت زدایی دینی مردم نارداران

در حالی که مردم نارداران از اکثر حقوق اولیه خود محروم شده اند، دولت باکو برای هویت زدایی دینی و در ادامه خصومت با هویت شیعی نارداران، در نظر دارد محل شنای ویژه گردشگران خارجی در نارداران ایجاد کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،روزنامه ینی مساوات خبر داد: بر اساس خبرهای منتشر شده، ناظم صمد اف معاون وزیر فرهنگ و جهانگردی اخیرا گفته است که یک محل شنای ویژه و نمونه برای سایر سواحل کشور ایجاد می شود. در این خصوص از سوی استانداری شهر باکو در یک منطقه نزدیک به قصبه نارداران زمینی به مساحت ۲ کیلومتر اختصاص یافته است. قرار است که این پروژه برای فصل تابستان سال آینده آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
با وجود اینکه در کشور برای جلب جهانگردان خارجی سرمایه گذاری زیادی صورت گرفته است، ولی به نظر می رسد که با وحود این، باز هم در این زمینه کمبودهایی وحود دارد. مثلا اخیرا مشخص شده است که جهانگردان عربی از سواحل دریای خزر برای شنا استفاده نمی کنند. علت آن این است که آنها معمولا به صورت خانوادگی به دریا می روند و نبود مکان خاص برای خانواده ها آنها را از رفتن به دریا باز داشته است. به طور کلی، در داخل کشور مکانهای حلال برای شنا خیلی کم می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا