اخباراردبیلایرانروسیهعمومی

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران در اردبیل: مرکز تجاری ایران در آستاراخان روسیه افتتاح می‌شود

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: با حمایت اتاق بازرگانی ایران و با درخواست فعالان بخش خصوصی مرکز تجاری ایران در شهر آستاراخان روسیه افتتاح می‌شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،حسین پیرموذن صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار داشت: امسال ۵۳۶ طرح کشاورزی و صنعتی در استان اردبیل برای دریافت تسهیلات حمایتی ثبت‌نام کردند که از بانک‌های عامل انتظار داریم در پرداخت تسهیلات به این واحدها و طرح‌ها برای رونق‌گیری تولید و اشتغال در استان اردبیل کمک کنند.

وی گفت: در بخش صنعت ۱۰۴ میلیارد تومان درخواست تسهیلات از واحدهای صنعتی صورت گرفته که ۹۱ میلیارد تومان آن به صورت سرمایه در گردش است و بیشتر این واحدها نیز در شهر اردبیل مستقر هستند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: در حال‌ حاضر از تمامی ۱۰۴ میلیارد تومان بیش از ۱۴ میلیارد تومان آن پرداخت شده است که امیدواریم تا پایان امسال میزان پرداختی‌ها افزایش یابد.

پیرموذن تصریح کرد: در طرح‌های کشاورزی نیز ۱۸۸ طرح برای دریافت تسهیلات تایید شده است که ۹۵ میلیارد تومان مبلغ مصوب برای پرداختی به این طرح‌ها بوده که ۸۱ درصد به صورت سرمایه گردش و ۱۹ درصد نیز به صورت سرمایه ثابت است.

وی بیان کرد: خوشبختانه بسته حمایتی دولت و اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی سال گذشته نیز منجر شد که بیشتر واحدهای تولیدی چرخه تولید خود را از سر گرفته و برای ایجاد تولید و اشتغال تلاش کنند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه صادرات و ارائه کالاهای تولیدی کشور در بازارهای جهانی حائز اهمیت است، گفت: با حمایت اتاق بازرگانی ایران مرکز تجاری ایران در شهر آستاراخان روسیه افتتاح می‌شود و با افتتاح این مرکز تجارت و صاردات کالاهای تولیدی ایران به بازار روسیه قطعا افزایش پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا