آذربایجاناخبارعمومینارداران

رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان و یکی از اعضای آن خبر دیدار گزارشگر مجمع پارلمانی شورای اروپا در این کشور با آنها را تکذیب نمودند

در حالی که استفان شناک، گزارشگر مجمع پارلمانی شورای اروپا در جمهوری آذربایجان از دیدار با حاج طالع باقرزاده ، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان و عباس حسین، از فعالان زندانی این جنبش در زندان قوبوستان این کشور خبر داده، این دو نفر اعلام کردند هیچ دیداری با گزارشگر مجمع پارلمانی شورای اروپا نداشته اند.»
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،پایگاه اینترنتی «راکورس تی وی» نوشت: احتمال داده می شود مقامات زندان قوبوستان، دیدار افراد دیگری را به عنوان طالع باقرزاده و عباس حسین با استفان شناک ، گزارشگر مجمع پارلمانی شورای اروپا ترتیب داده اند.
پیش تر، استفان شناک اعلام کرده بود که با طالع باقرزاده و عباس حسین در زندان دیدار کرده است. اما، این دو زندانی در دیدار با یالچین ایمانف، وکیل مدافع، گفته اند که با هیچ کس دیداری در زندان نداشته اند.
عباس حسین می گوید از زمان انتقال به زندان قوبوستان تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار گرفته و ماموران زندان یک بار وی را در گرمای بیش از ۴۰ درجه تابستان در مقابل آفتاب به تیر آهنی صلیبی شکل بسته اند. همچنین ماموران زندان در روز ۲۲ سپتامبر قبل از دیدار عباس حسین با وکیل مدافعش، او را بطور کامل لخت و بازرسی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا