آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

برپایی ایستگاه فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و ماه محرم در گمرک بیله سوار ویژه گردشگران جمهوری آذربایجان

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ایستگاه فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و ماه محرم در گمرک بیله سوار ویژه گردشگران جمهوری آذربایجان برپا شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن ایام محرم الحرام ایستگاه فرهنگی به مدت ۱۰ روز در گمرک بیله سوار ویژه گردشگران جمهوری آذربایجان برپا شد.

وی با اشاره به اینکه مطالب محتوای در این ایستگاه به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر تدارک دیده شده است، تصریح کرد: زیارت عاشورا به زبان آذری برای ترویج فرهنگ عاشورا در بین مسلمان جمهوری آذربایجان توزیع شد.

ملکی با اعلام این مطلب که برگزاری نمایشگاه کتب مذهبی به ویژه با موضوع دفاع مقدس و ماه محرم از دیگر بخش های این نمایشگاه است، خاطر نشان کرد: ماکت خرابه های شام به یاد مظلومیت اهل بیت (علیهم السلام) نیز در جوار این ایستگاه برای بازدید مسلمانان جمهوری آذربایجان بازخوانی شده است.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که ایستگاه بلوتوث با موضوع کلیپ و مداحی و ارائه کتب مذهبی از دیگر اقدام های فرهنگی در این نمایشگاه است، افزود: پایگاه بهداشت نیز از دیگر برنامه های اجرایی توسط شبکه بهداشت و درمان در جوار این نمایشگاه است.

منبع:شبستان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا