اخباراردبیلایران

آیت‌الله عاملی بر شناسایی استان اردبیل به جهانیان تاکید کرد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: برگزاری همایش نقش صفوی و روز ملی استان اردبیل فرصت مغتنمی برای اردبیل است که باید از این فرصت به طور ویژه استفاده شود و گام اساسی در معرفی استان برداشته شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری مراسم هفته اردبیل اظهار داشت: برگزاری همایش نقش صفوی و روز ملی استان اردبیل فرصت مغتنمی برای اردبیل است که باید از این فرصت به طور ویژه استفاده و گام اساسی در معرفی استان برداشته شود.

وی افزود: با توجه به این که در تاریخ دوران صفویه به اقدامات ارزنده آن به طور اساسی پرداخته شده بنابراین نیاز است که راهکارهای اساسی در این زمینه اتخاذ شود تا بتوانیم از این طریق از کمرنگ شدن خدمات ارزنده صفویه جلوگیری کرده و اقدامات وی را برای نسل جوان نیز به خوبی تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها در کشورهای همسایه نیز موضوعی است که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که به همین دلیل نیاز است در این زمینه تصمیمات اساسی و لازم اتخاذ شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: رسانه‌ها در این زمینه نقش خطیر و حساسی بر عهده دارند و باید از چنین مراسمات و همایش‌هایی به عنوان یک فرصت استفاده کنند که امیدواریم این موضوعات را مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم با انجام این اقدامات شاهد رشد و شکوفایی استان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی تصریح کرد: ثبت روز استان در تقویم ملی یک افتخار برای مردم استان محسوب می‌شود که امیدواریم به عنوان یک روزنه‌ای بزرگ برای معرفی استان باشد و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که در این زمینه مشارکت و همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه حائز اهمیت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا