آذربایجاناخبارایرانترکیه

هفته فرهنگی تبریز در باکو، گنجه، نجف، ترابوزان و استانبول برگزار می شود

معاون فرهنگی شهردار تبریز با اشاره به اینکه هفته‌های فرهنگی تبریز در باکو، گنجه، نجف، ترابوزان، استانبول تا پایان ۹۶ برگزار می‌شود گفت: برای سایرخواهر خوانده‌ها هم تبریز میزبان هفته‌های فرهنگی آنها در سال ۹۷ خواهد بود.

به گزارش  مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام احمد حمیدی سه‌شنبه شب در جلسه کمیته برنامه ریزی ستاد تبریز ۲۰۱۸ که در تالار عمارت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۴۰ عنوان برنامه بزرگ در سطح تبریز، ایران و بین المللی برای رویداد ۲۰۱۸ پیش‌بینی شده است اظهار کرد: در فاز جدیدی از تبلیغات جذب گردشگر برای تبریز ۲۰۱۸، تبلیغات بین المللی این رویداد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برای ۲۰۱۸ تقویم کاری تدوین شده است افزود: در این تقویم در مدت یک سال از ۲۰۱۸ در هر ماه بیش از ۳ برنامه بزرگ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار تبریز با بیان اینکه برند سازی انجام شده و در مرحله انتخاب توسط هیئت داوران است گفت: تا اول دی ماه طرح برندسازی آماده اجرا و عملیاتی است که می‌تواند بعد از ۲۰۱۸ هم به عنوان نمادی از تبریز مورد استفاده قرار گیرد.

وی از برنامه ریزی برگزاری اجلاس شهرداران منطقه قفقاز، شهرداران خواهر خوانده تبریز و متروپلیس (شهرداران کلانشهرهای جهان) در نیمه اول سال ۹۷ به صورت سه روزه خبر داد و اضافه کرد: برنامه ریزی می‌کنیم تا اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی را هم در تبریز برگزار کنیم.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: برای میزبانی تبریز جهت اجلاس شهرداران جهان اسلام نیز با شهردار تبریز دیدار کرده‌اند و آماده‌ایم در اردیبهشت ۱۳۹۷ این همایش بزرگ را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه جشنواره عکس فیروزه ۷ دوره در تبریز برگزار شده است، گفت: هشتمین دوره آن به صورت بین المللی به عنوان «جایزه بین المللی عکس فیروزه تبریز» همزمان با رویداد ۲۰۱۸ برگزار می‌شود ضمن اینکه جشنواره کارتون شهروندی هم در سال ۹۷ به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار تبریز با اشاره به اینکه هفته‌های فرهنگی تبریز در باکو، گنجه، نجف، ترابوزان، استانبول تا پایان ۹۶ برگزار می‌شود ابراز داشت: برای سایرخواهر خوانده‌ها هم تبریز میزبان هفته‌های فرهنگی آنها در سال ۹۷ خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا