اخباراردبیلایران

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل میهمان ویژه همایش بین المللی «نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و احیای هویت ایرانی»

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همایش بین المللی «نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و احیای هویت ایرانی» با حضور «علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل به عنوان میهمان ویژه برگزار می شود.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در اردبیل گفت: اولین همایش بین المللی «نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و احیای هویت ایرانی» ۴ و ۵ مرداد ماه همزمان با هفته اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور «علی اکبر ولایتی» به عنوان میهمان ویژه و اندیشمندان بین المللی برگزار می شود، تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی میزبان علمی این همایش تاثیرگذار و گرانسنگ در خصوص بخشی از تاریخ کشور است.

اسحاقی با یادآوری این مطلب که کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در زمینه علمی این همایش همکاری بسیار سازنده ای داشته اند، خاطر نشان کرد: از مقالات برتر ارسال شده به دبیرخانه در این همایش تجلیل خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این مطلب که ۵۴ مقاله علمی بسیار ارزنده ای در حوزه صفویه شناسی به دبیرخانه این همایش از سوی محققان، پژوهشگران و اساتید برجسته بین المللی ارسال شده است، عنوان کرد: این همایش به عنوان شناسنامه علمی و تاریخی دوران صفویه و مرجعی برای تاریخ کشور در اردبیل ماندگار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا