آذربایجاناخبارعمومیویژه

مراسم گرامیداشت سالروز شهید مدافع حجاب جمهوری آذربایجان در باکو برگزار گردید/تصاویر

مراسم سالروز شهادت واقیف عبدالله یو با حضور روحانیون و رهبران احزاب مختلف و سازمان های سیاسی و همچنین نماینده گان اصحاب رسانه برگزار گردید.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،در این مراسم حاج الهام علیو سرپرست حزب اسلام آذربایجان، عاکف حیدرلی معاون سیاسی حزب اسلام،الدنیز قلی یو رهبر اتحادیه روشنفکران جمهوری آذربایجان، حاج ناطق کریم اف رییس شورای ریش سفیدان نارداران،حاج ایلقار ابراهیم اوغلو رییس گروه دوام و جمعی از مومنان و دینداران جمهوری حضور داشتند.

براساس این گزارش سرپرست و معاون سیاسی  حزب اسلام  که سخنران اصلی این مراسم بودند با اشاره به فعالیت واقیف عبدالله یو در جهت احیای دین در جامعه و تلاش های برای زنده نگه داشتن مکتب اسلام در جمهوری آذربایجان را ستودنی دانسته و وی را پیروی واقعی مکتب اهل بیت(ع) دانستند.

لازم به ذکر است حاج واقف عبدالله یف در سال ۲۰۱۱ بعد از سخنرانی تاریخی دکتر صمداف رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان در خصوص حجاب و مسائل آذربایجان،دستگیر و به ۱۱ سال حبس محکوم شده بود که به دلیل شرایط نامساعد زندان و عدم توجه مسئولین زندان باکو به وضعیت جسمانی وی ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا