آذربایجاناخبارنارداران

دادگاه تجدیدنظر جمهوری آذربایجان حکم متهمان پرونده ساختگی نارداران را تائید کرد/ ۷ سال زندان بدون ملاقاتی برای حاج طالع!

در دادگاه تجدید نظر زندانیان سیاسی جمهوری آذربایجان، مستندات ارائه شده از سوی وکلا از طرف قاضی پرونده رد شده و احکام صادر شده از سوی دادگاه تجدید نظر تایید شدند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در پی درخواست متهمان مبنی بر تجدید نظر در رای صادره از سوی دادگاه، جلسه دادرسی به اتهامات حاج طالع باقرزاده رییس جنبش حرکت اسلامی جمهوری آذربایجان، فواد قهرمان لی معاون رییس حزب جبهه خلق و دیگر متهمان این پرونده نارداران برگزار شد.
دادگاه به ریاست قاضی امیر بایرام اف برای بررسی و رسیدگی به درخواست تجدیدنظر متهمان آغاز و وکلا مستندات خود را به دادگاه ارائه کردند که بخشی از این ادلهها مورد قبول قاضی پرونده واقع نشد.
گفتنی است، دادگاه جنایی باکو برای متهمان این پرونده ساختگی به ترتیب؛ حاجی طالع باقر زاده و عباس حسین اف۲۰سال، فواد قهرمان لی ۱۰سال ، جبار جبار اف ۱۹سال، راسیم جبرئیل او۱۷سال، شمیل عبدالعلی او، ذاکر مصطفی اف، جهاد باباکیشی زاده، عباس قلی اف، ابراهیم خداوردی اف، اعتبار اسماعیل اف، بهروز قلی اف، علی نوری اف، علی بابا ولی اف، فرهاد بالااف، و عباس تقی اف هرکدام به مدت ۱۴سال و ۶ ماه و رامین یاری اف و عقیل قلی اف نیز به مدت ۱۰سال احکام حبس صادر کرده است.
حاج طالع باقر زاده به همراه عباس حسین اف ۷ سال از محکومیت خود را بدون داشتن ملاقاتی و پشت درهای بسته سپری خواهند کرد. ادامه جلسه دادگاه متهمان حوادث نارداران به ۱۳جولای موکول شد.
لازم به ذکر است که افراد نام برده در ۲۶نوامبر سال۲۰۱۵طی یک عملیات ساختگی در روستای نارداران دستگیر شدند که در این عملیات ۲پلیس و ۴نفر از ساکنان این روستا کشته شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا