آذربایجاناخبارعمومینارداران

جلسه رسیدگی به اتهامات حاج طالع باقرزاده و متهمان پرونده ساختگی نارداران برگزار شد

جلسه دادرسی به اتهامات حاج طالع باقرزاده رییس جنبش حرکت اسلامی جمهوری آذربایجان، فواد قهرمان لی معاون رییس حزب جبهه خلق و دیگر متهمان این پرونده نارداران برگزار شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،این دادگاه به ریاست قاضی امیر بایرام او برای بررسی و رسیدگی به درخواست تجدیدنظر متهمان آغاز و وکلا مستندات خود را به دادگاه ارائه کردند که بخشی از این ادله ها مورد قبول قاضی واقع نشد.

لازم به ذکر است که دادگاه جنایی باکو برای متهمان این پرونده ساختگی به ترتیب برای حاجی طالع باقر زاده و عباس حسین او ۲۰سال، فواد قهرمان لی ۱۰سال ، جبار جبار اف ۱۹سال ،راسیم جبرئیل او۱۷سال ،شمیل عبدالعلی او،ذاکر مصطفی یف ،جهاد باباکیشی زاده،عباس قلی اف ،ابراهیم خداوردی او،اعتبار اسماعیل او،بهروز قلی او،علی نوری او،علی بابا ولی او،فرهاد بالااو،و عباس تقی اوهرکدام به مدت ۱۴سال و ۶ ماه و رامین یاری او و عقیل قلی اف نیز به مدت ۱۰سال از آزادی محروم و به حبس محکوم شدند.

طالع باقر زاده به همراه عباس حسین اف ۷ سال از محکومیت خود را بدون داشتن ملاقاتی و پشت درهای بسته سپری خواهند کرد.

لازم به یاد آوری است که افراد نام برده در ۲۶نوامبر سال۲۰۱۵طی یک عملیات ساختگی در روستای نارداران دستگیر شدند.که در این عملیات ۲پلیس و ۴نفر از ساکنان این روستا کشته شدند.

ادامه جلسه دادگاه متهمان حوادث نارداران به ۱۳جولای موکول شد.

منبع:میدان تیوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا