آذربایجاناخبارعمومیقفقاز جنوبی

بازدید سفیر رژیم صهیونیستی از مناطق جنوبی جمهوری آذربایجان/تصاویر

دان استاو سفیر رژیم صهیونیستی در باکو  به مناطق جنوبی جمهوری آذربایجان سفر کرده و از مناطق مختلف منطقه بازدید بعمل آورده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،در اولین روز دیدار سفیر رژیم صهیونیستی از مناطق جنوبی جمهوری آذربایجان وی به نفت چالا رفت و با اسماعیل ولی یو فرماندار این منطقه دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست در مورد فعالیت های کشاورزی ،شیلات ،بهداشت ،توریست و سرمایه گذاری و نیز راهکارهای تقویت همکاریهای دوجانبه بحث و گفتگو شد و در ادامه سفیر رژیم صهیونیستی از مجتمع های شهرک صنعتی واقع  در نفت چالا دیدن کردند.

در دومین روز از این سفر نیز دن استاو به منطقه جلیل آباد رفته و با عزیز عزیزاف فرماندار این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

دوطرف در این دیدار از امکانات موجود در بخشهای دولتی و خصوصی و همکاری طرفین در منطقه گفتگو نموده و سپس سفیر رژیم صهیونیستی از کارخانه  ام ام جی، کارخانه تولید شراب،مرغداری جلیل آباد و… بازدید به عمل آوردند.

در پایان این سفر دو روزه دان استاو به روستای  یهودی نشین جلیل آباد رفته و با نمایندگان جامعه یهودی منطقه ملاقات و گفتگو نمود.

israil sefiri cenub rayonlarina sefer edibisrail sefiri cenub rayonlarina sefer edib

israil sefiri cenub rayonlarina sefer edibisrail sefiri cenub rayonlarina sefer edib

israil sefiri cenub rayonlarina sefer edibisrail sefiri cenub rayonlarina sefer edibisrail sefiri cenub rayonlarina sefer edibisrail sefiri cenub rayonlarina sefer edib

منبع:آپا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا