آذربایجاناخبارایرانعمومینخجوان

ایرانیان مقیم نخجوان درسرکنسولگری کشورمان رای می‌دهند

ایرانیان مقیم جمهوری خودمختار نخجوان (جمهوری آذربایجان) برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌‌توانند پای صندوق اخذ رای مستقر در سرکنسولگری کشورمان در نخجوان حاضر شده و رای دهند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، هئیت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران درجمهوری خودمختار نخجوان اعلام کرد، هموطنان ایرانی می‌‌توانند با مراجعه به سرکنسولگری کشورمان در نخجوان، رای خود را به صندوق بیاندازند.

در بیانیه صادر شده دراین خصوص آمده است: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ به وقت محلی در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان برگزار خواهد شد و کلیه هموطنان مقیم جمهوری خودمختار نخجوان و همچنین ایرانیانی که به قصد گردشگری به این جمهوری خودمختار سفر کرده‌اند، می‏‌توانند در پای صندوق انتخاباتی حاضر شده و رای دهند.

دراین بیانیه اضافه شد، براساس قانون، کلیه ‌متولدین ۲۹/۰۲/۱۳۷۸) و قبل از آن می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و ایرانیان گرامی می‌توانند با در دست داشتن یکی از مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه ایرانی به محل رای گیری مراجعه و رای خود را به صندوق بیاندازند.

همچنین اعلام شد، در صورت تمدید زمان رای‌گیری از سوی ستاد انتخابات کشور، مراتب از طریق مقتضی اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا