آذربایجاناخبارعمومینارداران

انتقال محبوسین حوادث نارداران به سلول انفرادی

تعدادی از زندانیان حوادث نارداران که در تاریخ ۱ می در دادگاه جنایی باکو حضور داشتند پس از اینکه جلسه بررسی به اتهامات این افراد نیمه تمام مانده بود بدستور دادگاه آنها به سلول انفرادی منتقل گردیده اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رادیو آزادی، وکیل مدافع روزی اسماعیل اف یکی از محبوسین حوادث نارداران به رادیو آزادی گفت:بدلیل اعتراض متهمان به جهت اخراج خبرنگاران از سالن دادگاه در جلسه دادرسی و نیمه تمام ماندن این جلسه منجر به مجازات این افراد گردیده است.

براساس این گزارش این افراد پس از ناتمام ماندن دادگاه بلافاصله پس از حضور در زندان به سلول انفرادی منتقل گردیده و سپس پس از چند ساعت ۹ تن از آنها دوباره به بند عمومی زندان منتقل گردیده اند.

به گفته وکیل، اما سه تن از متهمان به نام های ذوالفقار میکائیل اف،روزی اسماعیل اف و رامیل سیف ا…یو به مدت ۳ روز در سلول انفرادی به سر برده اند.

لازم به ذکر است در تاریخ ۱ می در روند بررسی به اتهامات تعداد ۱۲ تن از محبوسین حوادث نارداران دادگاه جنایی باکو به جهت قطع میکروفن سالن دادگاه و اعتراض خبرنگاران،موجب اخراج آنان گردیده بود که در ادامه این موضوع موجب اعتراض متهمان نیز شد و قاضی این جلسه تصمیم بر توقف امر دادرسی گردید تا ادامه رسیدگی به تاریخ دیگری منتقل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا