اخباراردبیلایران

همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت اسلام در هفته اردبیل برگزار می‌شود

امام جمعه اردبیل گفت: همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی و ایرانی امسال همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی تبیین ولی نعمت‌ها بوده و باید در این راستای اعضای این شورا تلاش همه‌جانبه و مناسبی داشته باشند.

وی با گرامیداشت روز پاسدار گفت: در نظام ارزشی اجتماعی، سپاه هم از جهت علمی و هم از حیث اقتصادی کارهای بزرگی انجام داده است و ما در سایه سپاه پناه گرفته‌ایم که باید مطبوعات و صداوسیما نقش و جایگاه بلند این مجموعه را بیش از پیش به مردم تبیین کنند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت هفته معلم بیان کرد: با توجه به نقش تربیتی معلمان، تکریم معلم، تکریم یک ملت است و آموزش و پرورش محل جولان سیاستمداران نیست و نباید اربابان قدرت وارد این دستگاه ارزشمند تعلیم و تربیت شوند.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: فرزندان مردم، امانت بزرگی هستند و باید تربیت آنها که آینده جامعه را خواهند ساخت به انسان‌های عالم و بزرگ سپرده شود و در این زمینه مسئولان و متولیان امر اهتمام جدی داشته باشند چرا که تربت نسلی سالم و صالح در گرو معلمانی دلسوز و متعهد است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با تبریک فرارسیدن هفته سربازان گمنام افزود: تلاشگران دستگاه اطلاعاتی برای حفظ امنیت کشور زحمات فراوانی متحمل می‌شوند و باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه بهترین فرصت برای انس با قرآن بوده که ضروری است مردم استقبال شایسته‌ای از ماه میهمانی خدا داشته باشند و نیز جشن رمضان باید باشکوه‌ترین و بهترین جشن ما باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل انتخابات ۲۹ اردیبهشت را امتحانی بزرگ برای مردم برشمرد و افزود: برگزاری سالم انتخابات تاکید مقام معظم رهبری است و همه در تحقق آن نقش داریم و باید به بهترین نحو به این وظیفه و رسالت عمل کنیم.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: امنیت و مشارکت مردم مهم ترین اصل‌ها در انتخابات هستند و هر چه مشارکت ملی در این رویداد حساس و سرنوشت‌ساز بیشتر باشد، نشانه عظمت و قانونمندی کشور است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به میزبانی اردبیل از همایش نقش صفویه در اسلام گفت: همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی و ایرانی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا