آذربایجاناخبارعمومینارداران

فشار حکومت آذربایجان بر دینداران برای گرفتن اعترافات دروغین

در جلسه رسیدگی به اتهامات 11 تن از اسلام‌گرایان مطرح شد؛فشار حکومت آذربایجان بر دینداران برای گرفتن اعترافات دروغین/ اهالی نارداران: از ما خواستند به دروغ بگوییم از حاج طالع سلاح گرفته‌ایم.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری آناج؛دادگاه رسیدگی به متهمین پرونده نارداران که در نوامبر سال 2015 دستگیر شده اند برگزار شده است. براساس اخبار واصله از خبرگزاری مدیای آذربایجان در دادگاه برگزار شده به ریاست زینال آقا اف، مهمان ممداف ساکن نارداران به ارائه توضیحات در مورد اتهام خود پرداخت.

وی عضویت در “اتحاد مسلمین” را انکار نموده و اتهامات وارد شده به خود را رد کرد. او هم چنین در ادامه اذعان کرد که در زندان از او خواسته‌اند یا برگه ده ماده‌ای را امضا نماید و یا در دادگاه اعتراف کند که از طالع باقرزاده پول و سلاح دریافت کرده است، لذا برگه امضا شده را اظهارات دروغین خوانده که تحت فشار از او گرفته شده است.

گفتنی است متهمین در تاریخ 26 نوامبر سال 2015 در جریان عملیات دولت علیه دینداران در منطقه نارداران دستگیر شده‌اند و اتهام وارد شده به رهبر “اتحاد مسلمین” حاج طالع باقرزاده شامل این افراد نیز شده است.

جلسه آینده برای رسیدگی به اتهامات متهمین در 6 مارس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا