آذربایجاناخبارنارداران

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محبوسین حادثه نارداران برگزار گردید

در تاریخ 6 فوریه سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ذوالفقار میکائیل اف و 11 تن از دستگیرشده گان حوادث نارداران در دادگاه جنایی باکو برگزار گردید.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از میدان تیوی؛ سومین جلسه رسیدگی به اتهامات محبوسین حوادث نارداران به ریاست زینال آقایو برگزار گردید.
بر اساس این گزارش جلسه دادگاه با حضور روحانیون محبوس ذوالفقار میکائیل اف، المان آقایو و دیگر متهمین بهمراه وکلای آنان برگزار گردید.
آنان با دفاع از خود از ریاست دادگاه درخواست نمودند تا با پایان دادن به تعقیب کیفری این پرونده وختم آن، بازداشت خانگی را جایگزین حبس در زندان نماید.
همچنین در این جلسه دادگاه، متهمین در اظهارات خود به نحوه برخورد و شکنجه آنان در طول تحقیقات اعتراض نموده و اظهار نمودند روزی اسماعیل اف ، علی حسین اف و رامین سیف ا… یو تحت شکنجه به اتهامات خود اقرار نموده اند.
در ضمن در طول جلسه دادگاه مشخص گردیده ادعایی که در طول تحقیقات مبنی بر وجود عکس امام خمینی (ره) در تلفن همراه روزی اسماعیل اف قید شده است کذب بوده و عکس فوق متعلق به معاون ا… شکور پاشازاده بوده است.
به گفته وکیل مدافع متهمین بدلیل همین تصویر که واهی بوده است به روزی اسماعیل اف اتهام همکاری با ایران زده شده است. همچنین در این زمینه روزی اسماعیل اف می گوید؛با وی از طریق تلفن همراه تماس گرفته شده و با توهین به خانوده اش وی را تهدید نموده اند.
در ادامه متهمین دیگری که در این جلسه دادگاه حضور داشتند به نحوه برخورد با آنان در طول تحقیقات اعتراض نموده و اظهار داشتند در طول بازجویی تحت شکنجه قرار گرفته اند.
در پایان رئیس دادگاه بدون توجه به درخواست وکلاء متهمین اعلام نموده جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات این افراد در تاریخ 13 فوریه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا