آذربایجاناخبارایراننارداران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو؛ دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در برابر حرکت های ضد اسلامی جمهوری آذربایجان فعال شود/ مقامات جمهوری آذربایجان با دادن حکم حبس ابد به رهبران اسلامی برای صهیونیست ها خوش رقصی می کنند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مقامات رژیم صهیونیستی ارزش ها و آداب مسلمانی را به سخره می گیرند و به دین مبین اسلام دهن کجی می کنند، ولی در همین شرایط مقامات آذربایجانی باز هم پذیرایی این افراد می شوند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، محمداسماعیل سعیدی در گفتگویی با اشاره به فشار دولتمردان جمهوری آذربایجان به مسلمانان در این کشور، اظهار کرد: اعتقاد دارم که دستگاه دیپلماسی کشورمان در این مورد باید بیشتر تحرک و فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از دیپلماسی در کشورها آشکار و بخشی نیز پنهان می باشد، اذعان کرد: دیپلماسی پنهان جمهوری اسلامی ایران حتما باید در این مورد فعال باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه سخنان خود دیپلماسی عمومی را نیز یکی از ابزار و ساز و کارهای مناسب در مواجهه با این موراد عنوان کرد و خواست از ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مقامات رژیم صهیونیستی آزادانه در جمهوری آذربایجان جولان می دهند، تصریح کرد: حال چه شده است که هموطنان شیعه مسلمان در کشور خودشان نمی توانند آزادانه زندگی کنند و به بهانه باورها و اعتقاداتشان زندانی می شوند؟

سعیدی ادامه داد: مقامات رژیم صهیونیستی ارزش ها و آداب مسلمانی را به سخره می گیرند و به دین مبین اسلام دهن کجی می کنند، ولی در همین شرایط مقامات آذربایجانی باز هم پذیرایی این افراد می شوند.

وی افزود: مسلمانان آذربایجان بدون کوچکترین حرکت ساختار شکنانه و به دلیل حرکت در مسیر باورها و اعتقادات مسلمانی که برای وحدت مسلمانان است، به زندان افکنده می شوند و به رهبرانشان نیز حکم حبس ابد داده می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این حرکت های ضد اسلامی مقامات جمهوری آذربایجان را خوش رقصی آنها در برابر مقامات صهیونیستی دانسته و گفت: دولتمردان آذربایجان بدانند، آینده اینگونه نخواهد بود و مردم در برابر ارزش ها و اعتقاداتشان به کسی باج نخواهند داد و از روزی بترسند که خشم مردم گریبانشان را خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا