آذربایجاناخبارایراننارداران

حجت الاسلام قریشی:تضییق و فشار شیعیان در جمهوری آذربایجان محکوم به شکست است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته ،  صدور حکم زندان های طولانی برای تعدادی از اسلامخواهان در جمهوری آذربایجان را محکوم کرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، حجت الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به دستگیری محاکم و صدور حکم زندان های طولانی برای تعدادی از اسلامخواهان در جمهوری آذربایجان به حاکمان این کشور توصیه کرد : اشتباه زمان طاغوت در ایران را مرتکب نشوید چرا که زندانی کردن به خاطر دین و اسلام باعث خاموش شدن صدای مردم نمی شود و آرام آرام باعث پوسیده شدن پایه های حکومت می شود.

وی با اشاره به اینکه ظلم موجود در جامعه عاملی برای ساقط شدن حاکم است، ادامه داد: برای از بین نرفتن فضای دینی و معنوی موجود در آذربایجان سران و مسئولین این کشور برای برگزاری مراسمات دینی مانع تراشی نکنند.

غافل نشدن از یاد قیامت و آخرت به خاطر مشغول شدن به دل مشغولی های دنیوی حاکم شدن فرهنگ عفو و گذشت در بین اعضای خانواده و همچنین خود داری از کم فروشی در تمام امور و وظایف محوله از جمله فروش کالا و خدمات به مردم از دیگر محورهایی بود که خطیب جمعه ارومیه بر رعایت آنها تاکید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا