آذربایجاناخبارنخجوان

الهام علیف در دیدار از نخجوان ؛ بودجه نظامی بالاترین سقف را در بودجه جمهوری آذربایجان دارد

الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان اعلام کرد مخارج نظامی در ردیف نخست هزینه های بودجه این کشور قرار دارد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری آپا، الهام علی اف در ارزیابی بودجه سال 2016 و تشریح اهداف بودجه سال 2017 گفت: «برای تقویت ظرفیت نظامی کشور تدابیر بیشتری اتخاذ خواهیم کرد. در بودجه سالانه، به قدر کافی ، برای مخارج نظامی پول اختصاص داده شده است. مخارج نظامی، در ردیف نخست هزینه های نظامی بودجه جمهوری آذربایجان قرار دارد. باید هم همینطور باشد.»
الهام علی اف افزود: «برغم تمامی بحران ها و کاهش قیمت نفت، ما برای ارتش جمهوری آذربایجان جدیدترین تسلیحات و تجهیزات را فراهم می کنیم. در سال گذشته گام های مهمی برداشته شد و جدیدترین سلاح ها به جمهوری آذربایجان آورده شد و این روند ادامه خواهد داشت. امروز ، ارتش جمهوری آذربایجان در مقیاس جهانی از لحاظ قابلیت رزمی و تجهیزات و تسلیحات، در ردیف قدرتمندترین ارتش های دنیا قرار دارد.»
الهام علی اف تصریح کرد: «ما جدیدترین سلاح های بسیار دقیق و ویرانگر را در اختیار داریم که بخشی از آن ها نمایش داده شده و بخشی نیز نمایش داده نشده است. در وقت و مکان ضروری ، آنها به نمایش گذاشته خواهند شد.»
همچنین پایگاه اینترنتی «آخار» گزارش داد الهام علی اف ، روز یازدهم ژانویه در سفر به نخجوان، پایگاه نظامی جدیدی در نخجوان افتتاح کرد.
ژنرال کرم مصطفی اف، معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان و فرمانده لشکر نظامی نخجوان گفت: «امروز ارتش جمهوری آذربایجان به جدیدترین تسلیحات و تجهیزات نظامی مجهز شده است. ارتش جمهوری آذربایجان با استفاده از این تسلیحات و تجهیزات قادر است در هر لحظه به فرمان فرمانده عالی قوا ضربه ای ویرانگر به دشمن وارد کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا