آذربایجاناخبارنارداران

دادستانی جمهوری آذربایجان برای طالع باقراف تقاضای حبس ابد کرد!

دادستانی جمهوری آذربایجان در جلسه دادگاهی امروز برای روحانی آزادیخواه و دیندار این کشور ” طالع باقراف ” درخواست حبس مادام العمر نموده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری، بعد از برگزاری چندین جلسه غیر رسمی دادگاهی بعد از ماههای طولانی در خصوص پرونده عملیات امنیتی نارداران در دادگاه جرایم سنگین شهر باکو، امروز در ادامه این پروسه، دادستانی جمهوری آذربایجان برای روحانی دیندار و رئیس جنبش مسلمانان این کشور طالع باقراف تقاضای حبس مادام العمر کرده است.
طی سخنرانی صورت گرفته از سوی، الوست عباس اف قاضی این پروسه، خواستار حبس مادام العمر برای باقراف، حبس 11 سال برای قوآد قهرمانلی و حبس 10 تا 20 سال برای دیگر متهمان این پرونده شده است.
شایان ذکر است طی روزهای اخیر، ائلچین ایمان اف وکیل مدافع این محبوسان، در باره آخرین وضعیت این محبوسان نیز ابراز داشته بود: این محبوسان به دلیل عدم اجازه به آنها جهت حضور در جلسه دادگاه و اعلام تصمیم و رأی قاضی، طی اعتراضی به اعتصاب غذا متوسل شدند.
خاطر نشان می کنیم، طی خبر منتشر شده در روزهای گذشته باقراف نیز در خصوص نامناسب بودن شرایط زندان به وکیل خود اطلاعاتی را بیان داشته بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا