اخبارایرانعمومی

استاد آمریکایی : نامه رهبر ایران سرشار از پیام صلح و عدالت است

کارشناس آمریکایی نامه رهبر انقلاب را سرشار از پیام صلح و عدالت برای آینده خواند.

 به گزارش قفقاز به نقل از تسنیم،«جیمز هنری فتزر» استاد آمریکایی رشته علوم و سردبیر پایگاه تحلیلی «وترنز تودی»  در مصاحبه‌ با خبرگزاری تسنیم درباره تاثیر نامه رهبر انقلاب بر جامعه غرب به اظهار نظر پرداخت.

این استاد آمریکایی درباره تاثیر این نامه بر جوانان غربی گفت که نامه رهبر انقلاب نگرشی از صلح و عدالت برای آینده را به همراه دارد که متاسفانه در حال حاضر درک نخواهد شد. به اعتقاد وی مخالفان اسلام به رهبری نتانیاهو به دنبال ایجاد جنگ در خاورمیانه هستند.

وی همچنین درباره زمانبندی نامه‌های رهبر انقلاب که پس از حملات تروریستی به پاریس صورت گرفته و همچنین خطاب قرار دادن جوانان در هر دو نامه نیز گفت که رهبر انقلاب به دنبال اطلاع رسانی به جوانان است. به اعتقاد فتزر حملات تروریستی در پاریس از پیش طراحی شده بوده است.

وی درباره وضعیت ایجاد شده به واسطه گروه داعش نیز گفت که این گروه در سال 2012 توسط سازمان دفاعی اطلاعات آمریکا برای اعمال فشار به بشار اسد ایجاد شد که درواقع توسط مردم سوریه انتخاب شده بود، اما رسانه‌های آمریکایی به این موضوع اشاره‌ای ندارند.

این کارشناس آمریکایی در پایان گفت که مقامات دولت آمریکا خود را به شرکتهای قدرتمندی می‌فروشند که منافع اسرائیل را حتی به منافع آمریکا ترجیح می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا