آذربایجاناخبار

دختربچه خردسال 5 ساله ای در جمهوری آذربایجان پس از تجاوز به قتل رسیده است.

دختر 5 ساله به نام عایشه قلندراوا که توسط یک مرد 32 ساله مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به طور وحشیانه  به قتل رسیده بود امروز دفن گردید.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از قفقاز اینفو.آذ،  براساس خبر فوق این دختر خردسال ابتداء  مورد تجاوز جنسی مرد شیاد قرار گرفته و سپس با خفه کردن وی را به قتل رسانده است.

اطلاعاتی  را که ما براساس اظهارات همسایگان این خانواده به دست آوریم چنین است که  مادر این دختر خردسال قبل از این فاجعه غم انگیز فرزند خود را توسط آب داغ سوزانده بود. به خاطر همین مسئله فرزند خردسال از خانه فرار کرده و پدرش نیز در حال یافتن  وی بوده است.

 براساس اظهارات همسایگان  پس از این اتفاق فرزند خردسال که به کوچه منزل خود پناه برده بوده که پس از این اتفاق ، پدر وی پس از 15 الی 20 دقیقه دنبال فرزند خود می گردد ولی  وی را در داخل کوچه پیدا  نمی کند  .بر اساس خبر های بدست آمده ، یکی از همسایگان این خانواده  به نام یاخ اف چیرنف با بردن این بچه خردسال به منزل خود پس از تجاوز به وی او را خفه نموده و به قتل می رساند جالب توجه این است که در حین جستجو پدر عایشه این فرد  نیز به دنبال دختر بچه می گشته است ، این جستجو تا شب ادامه می یابد که در نتیجه آن هیچ گونه نتیجه ای به عمل نمی آید پدر عایشه در حالی که نصف شب پر از اضطراب بوده که فرزندش ممکن است کجا باشد صدای را از همسایگی خانه خود می شنود وی به این قضیه مشکوک شده و از بالای دیوار به همسایه خود نگاه می کند که می بیند وی در حال کندن حیاط منزل خود می شود او پس از مشکوک شدن به این قضیه فردای آن روز از قاتل عایشه می پرسد که نصف شب چه کاری را در حیاط خود انجام می دادی که وی با عصبانیت به وی می گوید به تو هیچ ارتباطی ندارد! حیاط منزل خودم است و اختیارش نیز دست خودم است .پس از حرف های این مرد پدر عایشه با مشکوک شدن به این رفتار مرد ،با پلیس تماس می گیرد که پلیس با واردن شدن به منزل وی و جستجو محل مورد نظر جسد عایشه را پیدا می کنند که ابتدا مرد سیاه روی منکر قتل دختر بچه می شود ولی پس از مدتی به قتل و تجاوز خود به این دختر خردسال اعتراف می نماید در این مورد پلیس با تحقیقات  و تکمیل پرونده مذکور آن را به داگاه جنایی ارجاع داده است.

متاسفانه در آذربایجان به دلیل نبود قوانین اسلامی و بازدارنده دادگاه های این کشور با این گونه عمل های وحشتناک که به سخن گفتن درباره  آن انسان را دچار پریشانی می نماید به جزء صادر کردن چندین سال زندان برای این چنین افرادی که در آذربایجان به دلیل ورود فرهنگ غلط غرب زیاد به چشم می آید هیچ گونه برخورد مقتدرانه ی وجود ندارد. ولی بر عکس این قضیه افرادی را که به دنبال اسلام و دین گرایی بوده با احکام خیلی شدیدتری برخورد می گردد که متاسفانه به جای اینکه دولتمردان با ترویج دین که مخالف این گونه اعمال وحشیانه است مقابله نموده ودر عوض در تلاش هستند که فرهنگ غرب که فرهنگ بی بندوباری را در کشور ترویج می دهد ،پشتیبانی می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا