آذربایجاناخبارعمومی

کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری آمریکا به جمهوری آذربایجان

دبیر سیاسی سفارت آمریکا در باکو گفت: واشنگتن از زمان استقلال جمهوری آذربایجان تاکنون، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به این کشور کمک کرده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی « او ان آ» جمهوری آذربایجان، خانم کریستین سینگ در کارگاه «قوانین بین المللی مهاجرت» در باکو، درباره نقش جمهوری آذربایجان در مقابله با قاچاق انسان گفت: آمریکا در زمینه های مختلف طی ۲۵ سال گذشته به جمهوری آذربایجان کمک کرده است و از سال ۱۹۹۲ تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به این کشور کمک اعطاء کرده است.
دبیر سیاسی سفارت آمریکا در باکو گفت: جمهوری آذربایجان نقش مهمی در جلوگیری از جرایم بین المللی دارد و آمریکا به همکاری طولانی مدت با جمهوری آذربایجان متعهد است.

لازم به ذکر است؛ ایالات متحده آمریکا به بهانه کمک های مالی و پشتیبانی به کشورهای قفقاز جنوبی، در تلاش است حضور خود و حامیانش از جمله رژیم صهیونیستی را در منطقه قفقاز به ویژه جمهوری آذربایجان تثبیت نموده و با نفوذ به ارکان حاکمیت این کشورها به اهداف خود که همانا مقابله با جمهوری اسلامی ایران و سایر قدرت های مهم منطقه مانند، روسیه است، دست پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا