آذربایجاناخبارتحليل هاعمومی

کرونا بهانه جدید نماینده شیعه ستیز مجلس آذربایجان برای گسترش روابط با رژیم صهیونیستی

فاضل مصطفی ( فاضل غضنفراوغلو) ، نماینده شیعه ستیز و مدافع رژیم صهیونیستی در مجلس جمهوری آذربایجان خواستار آمدن متخصصان «ویروس شناس» از اسراییل به جمهوری آذربایجان به بهانه مقابله با بیماری کرونا شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سایت اینترنتی آذپلیتیکا، فاضل مصطفی گفت: « اوضاع خیلی بد است. باید افراد در خانه ها بمانند. اکنون تنها راه قرنطینه است.
فاضل غضنفراوغلو افزوده است: « لازم است کمک بخواهیم. در غیر این صورت سناریوی برزیل روی خواهد داد».
این نماینده مجلس جمهوری آرذبایجان گفت: « ما نباید بخاطر وضعیتی که در آن به سر می بریم و بخاطر کمبود متخصص خجالت بکشیم».
فاضل غضنفراوغلو پیشنهاد کرد که دولت جمهوری آذربایجان از اسراییل و اروپا متخصص ویروس شناس به جمهوری آذربایجان بیاورد.
پیش تر نیز در اوایل بروز بیماری کرونا، فاضل مصطفی که به موضع گیری های صهیونیستی و ضدشیعی و ضدایرانی شهرت دارد، به بهانه انتشار ویدئویی مشکوک مبنی بر «ورود ویروس کرونا به قره باغ با تردد کامیون های ایرانی به این منطقه» و همچنین انتشار اخبار جعلی بعضی از رسانه های باکو مبنی بر ساخت پل هایی بر روی رود ارس برای اتصال ایران به مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان، در گفتگو با سایت «مدرن» تاکید کرده بود باکو باید همکاری نظامی با رژیم صهیونیستی را تقویت کند.

در ابتدای بروز بیماری کرونا، یک مقام درمانی جمهوری آذربایجان در پنجم مارس اعلام کرده بود باکو در ارتباط با بیماری کرونا از کارشناسان رژیم صهیونیستی دعوت خواهد کرد، اما معلوم نشد که آیا این رژیم جنایتکار به دعوت باکو پاسخی داده است یا نه؟ در همین حال، رسانه های ارمنستان از مشورت ویدئوکنفرانسی کارشناسان امور درمانی رژیم صهیونیستی با آرمن سرکیسیان، رییس جمهوری و کارشناسان پزشکی ارمنستان در ارتباط با کرونا خبر دادند.
اخیرا نیز روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی در پیامی به الهام علی اف ضمن ادعای همکاری این رژیم با جمهوری آذربایجان در مقابله با کرونا، از الهام علی اف برای سفر به سرزمین اشغالی فلسطین و دیدار با رهبران رژیم صهیونیستی دعوت کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا