آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

کارشناس مسائل سیاسی: ارمنستان باید در خصوص موضوع اعزام سفیر و بازگشایی سفارت در رژیم‌ صهیونیستی تجدید نظر کند

مسلم اورنگی: ارمنستان باید در خصوص موضوع اعزام سفیر و بازگشایی سفارت در رژیم‌ صهیونیستی تجدید نظر کند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از ایسنا، مسلم اورنگی در کنفرانس علمی بررسی «راهکارهای مقابله با نفوذ رژیم صهیونیستی در قفقاز جنوبی با تاکید بر ارمنستان» گفت: با توجه به حسن همجواری، ایران از هر کشور همسایه ای که دست دوستی دراز کرده، حمایت کرده است.وی اضافه کرد: کسی باور نمی‌کرد که سوریه دوباره خودش را پیدا کند، اما با حمایت مسلمانان جهان به خصوص ایران این مهم محقق شد. وی با اشاره به حضور مسلمانان و ارامنه در جریان های آزادی خواهی، گفت: ارامنه که در کشور ما نیز به راحتی زندگی می‌کنند در سال‌های دفاع مقدس نیز حضور داشته و شهید داده‌اند.

وی متذکر شد: امیدواریم برگزاری این نشست‌ها و کنفرانس‌ها سبب شود تا دولت و کشور ارمنستان متوجه شود که رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و سوریه چه کارهایی که انجام نداده است.

اورنگی تاکید کرد: فاصله‌ای بین دین‌ها و مذاهب نبوده و همگی آرمانی برای وصل شدن به توحید الهی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی کاملا اشغالگرانه و استکبار گونه بوده و حتی خود یهودیان نیز آن را قبول ندارند. این کارشناس مسائل سیاسی گفت: این نشست علمی با حضور اساتید دانشگاه، پژوهشگران و معلمان برگزار شد.

وی متذکر شد: رژیم صهیونیستی به هر منطقه‌ای که پا گذاشته خدمتی در منطقه انجام نداده و دست نامرئی کشور استکبار جهانی آمریکا است.

وی در خاتمه تاکید کرد: ارمنستان باید در خصوص موضوع اعزام سفیر و بازگشایی سفارت در رژیم‌ صهیونیستی تجدید نظر کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا