اردبیل

پیشنهاد باشگاه‌های بزرگ برای جذب پدیده فوتبال اردبیل

به دنبال پخش تصاویرهنرنمایی فوتبالیست ۹ ساله اردبیلی در برنامه نود خبر پیشنهاد باشگاه‌های بزرگ برای جذب پدیده فوتبال اردبیل به سرعت منتشر شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، مربی مدرسه فوتبال ایرانیان اردبیل گفت: امیرحسین حاجی‌زاده متولد 30 مرداد 83 است و از سه سال پیش در مدرسه فوتبال ایرانیان اردبیل زیر نظر مربیان مجرب در حال آموزش فوتبال است.

مهدی شیخلووند افزود: امیرحسین حاجی‌زاده از بین 500 نونهال ثبت نام کننده در این مدرسه فوتبال انتخاب شده و تحت آموزش قرار گرفته است و البته خود وی نیز دارای تسلط و استعداد عجیبی در این زمینه است.

وی گفت: از همان ابتدا بازی‌ها و حرکات وی را ثبت و ضبط کردیم و در سفر گروه برنامه نود به اردبیل فیلم بازی‌های این نابغه را در اختیار برنامه نود گذاشتیم که البته کمتر از یک دقیقه از این فیلم در این برنامه پخش شد.

وی گفت در برنامه برنامه نود عادل فردوسی‌پور گفت او و همکارانش بعد از پخش تصاویر هنرنمایی فوق‌العاده پسر بچه اردبیلی به دنبال او می‌گردند تا خانواده‌اش را در جریان پیشنهادهای رویایی او بگذارند.

شیخلووند اضافه کرد: فردوسی‌پور در این خصوص گفت «این پدیده که فیلم‌هایش را پخش کردیم با پیشنهادهای مختلفی روبرو شده است. یکی از این پیشنهادها از رئال مادرید است. می‌خواهیم او را پیدا کنیم و رئال مادریدی‌ها را به این پسر که عالی کار می‌کند، معرفی کنیم.»

این مربی فوتبال اردبیلی گفت: در مدرسه فوتبال ایرانیان استعدادهای نابی وجود دارد و علاوه بر امیرحسین حاجی‌زاده پدیده دیگری به نام امیرحسین اخوان وجود دارد که قطعا در صورت ادامه تمرینات فوتبالیست ارزنده‌ای خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا