آذربایجاناخبارارمنستانعمومی

پس از حواشی تهران، حالا هم حواشی سفر بروکسل گریبان گیر پاشینیان

«آنا آکوپیان» همسر نخست وزیر ارمنستان در مورد شایعاتی که از هزینه های سفر او به بلژیک در رسانه های ارمنی منتشر شده توضیح داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در حالی که جناح های سیاسی مخالف پاشینیان به برخی اظهارات او در سفر به تهران انتقاد داشتند و این سفر همراه با برخی حواشی برای او در ایران و ارمنستان بود، اکنون نیز برخی اخبار در مورد  هزینه صد هزار دلاری همسر و دختر پاشینیان، به هنگام سفر او به بروکسل باعث شده است تا حواشی جدیدی دامن گیر نخست وزیر ارمنستان شود.

«آنا آکوپیان» همسر نخست وزیر ارمنستان در مورد شایعاتی که از هزینه های سفر او به بلژیک در رسانه های ارمنی منتشر شده توضیح داد.

او با انتقاد از خبرنگاران گفت: جمعی از خبرنگاران که من و دخترم مریم را در بروکسل دیدند، هیچ سؤالی در مورد چگونگی و علت حضور ما در بلژیک نپرسیدند، اما حالا از هزینه های زیاد ما در بروکسل حرف می زنند که اهمیت زیادی ندارد. همانطور که می دانید ما همراه نخست وزیر، که برای شرکت در کمیته روابط خارجی  پارلمان اروپا در بلژیک به سر می برد به این کشور رفته بودیم.

رسانه های ارمنی با انتشار اخباری مبنی بر حضور همسر و دختر پاشینیان در رستوران ها و مراکز خرید لوکس و بسیار گران قیمت بروکسل از مخارج بالای خانواده نخست وزیر در سفر بلژیک انتقاد کرده بودند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا