آذربایجاناخبارعمومی

تشکیل پرونده جنایی در ارتباط با انفجار یک واحد نظامی در جمهوری آذربایجان

یک پرونده جنایی در ارتباط با حادثه انفجار در یک واحد نظامی جمهوری آذربایجان که منجر به مرگ دو سرباز شد در دفتر دادستان نظامی این کشور آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، روابط عمومی دفتر دادستان نظامی جمهوری آذربایجان اعلام کرد در ارتباط با حادثه انفجار در یک واحد نظامی که منجر به مرگ دو سرباز شد، یک پرونده جنایی تشکیل داده است.

هیئتی کارشناس از سوی دفتر دادستان نظامی به محل این حادثه که در صبح روز ۶ ژوئیه اتفاق افتاد، اعزام شده است.

جهت بررسی این حادثه، یک پرونده جنایی در دفتر دادستان نظامی باز شده است. یک تیم مسئول رسیدگی به این پرونده شده و تحقیقات عملیاتی در این باره در حال انجام است.

دادستان نظامی جمهوری آذربایجان اعلام کرد که همه اقدامات لازم از جمله انجام بازرسی از صحنه، تعیین دایره شاهدان و بازجویی از آن ها و بررسی صحنه حادثه مطابق با الزامات قانونی صورت خواهد پذیرفت. دادستان با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

لازم به ذکر است وزارت دفاع جمهوری آذربایجان دو روز پیش اعلام کرد که صبح روز شنبه ۶ ژوئیه حادثه ای در یکی از مراکز نظامی این کشور به وقوع پیوسته است. سهل انگاری یکی از نظامیان به هنگام حمل یک مخزن سوخت باعث انفجار می شود. در این انفجار دو سرباز به نام های «آمیدین آگالاروف» و «سمیر صلاحوف» جان خود را از دست دادند. در این انفجار، یک نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا