آذربایجاناخبارایرانصوتعمومی

ورود بیش از ۱۵ هزار زائر خارجی اربعین به پایانه مرزی آستارا / فیلم

مدیر پایانه مرزی آستارا گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ زائر خارجی اربعین حسینی از کشورهای حاشیه دریای خزر وارد شهرستان مرزی آستارا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، منصور بابایی اظهار کرد: تاکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ زائر خارجی اربعین حسینی از کشورهای روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان و از طریق پایانه مرزی آستارا وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی گفت: این تعداد زائر در قالب ۲۶۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ دستگاه مینی بوس و خودروی ون و ۸۰ دستگاه سواری وارد شهرستان مرزی آستارا شده و مورد استقبال و پذیرایی از سوی مسئولان ستاد اربعین این شهر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه برای زائران خارجی اربعین حسینی ورودی به آستارا دو موکب با ۱۸ غرفه در پایانه مرزی و امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا تدارک دیده شده است، افزود: پایانه مرزی آستارا از پرتردد ترین پایانه های مرزی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

بابایی با اشاره به افزایش بی سابقه حضور زائران خارجی اربعین حسینی در مرز آستارا برای حرکت به سمت مرزهای شلمچه و مهران و سپس کربلای معلی، اظهار کرد: تمامی زائران خارجی اربعین حسینی که به شهرستان مرزی آستارا وارد شده اند از خدمات ارائه شده مردمی و دستگاه‌های اجرایی در موکب پایانه مرزی آستارا و همچنین امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) ابراز رضایت دارند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا