آذربایجاناخبارعمومی

همکاری جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی در ایجاد زیرساخت جمع آوری اطلاعات محیط ملی

جمهوری آذربایجان ایجاد زیرساخت جمع آوری اطلاعات محیط ملی از جمله نظارت ماهواره ای بر اراضی این کشور را به یک شرکت رژیم صهیونیستی سپرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی آسان رادیو، به موجب توافق نامه ای که میان کمیته دولتی املاک جمهوری آذربایجان و شرکت «اوفک ایریال فوتوگرافی» رژیم صهیونیستی امضاء شد، این شرکت در جمهوری آذربایجان اجرای طرح های مربوط به ایجاد سیستم جمع آوری اطلاعات محیط ملی از جمله طرح نظارت ماهواره ای بر روی زمین و ایجاد سیستم اتصال به دولت الکترونیک را به عهده خواهد داشت.
اودد ارفات، معاون شرکت صهیونیستی شرکت «اوفک ایریال فوتوگرافی» که برای امضای توافق نامه در این باره به باکو سفر کرده بود، گفت: برای ایجاد زیرساخت جمع آوری اطلاعات محیط ملی در جمهوری آذربایجان، اوضاع جاری در حال مطالعه است و با استفاده از تجارب بین المللی پیشنهادهای مربوطه ارایه می شود.
معاون این شرکت صهیونیستی افزود: از اطلاعات محیط ملی، سازمان ها و وزارتخانه ها و کمیته های دولتی و سرویس های امنیتی و شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی و جامعه بهره مند خواهند شد.
در همایشی که به همین منظور در باکو تشکیل شد، نمایندگان این شرکت معرفی و اهداف ایجاد نظام جمع آوری اطلاعات محیط ملی در جمهوری آذربایجان و برنامه اجرایی این طرح و جوانب حقوقی آن ارایه شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا