آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

هشدار ارتش ارمنستان به پاشینیان در مورد خطر حمله احتمالی جمهوری آذربایجان

روزنامه ارمنی‌زبان پاست، از هشدار ارتش ارمنستان در گزارشی ویژه به نیکول پاشینیان، در باره خطر حمله احتمالی جمهوری آذربایجان به نیروهای این کشور در مناطق اشغالی قره باغ خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از روزنامه پاست ارمنستان، پاشینیان جلسه ای مهم پشت درهای بسته با داویت دونویان، فرمانده ارتش و آرتاک داوتیان، رئیس ستاد کل ارتش ارمنستان داشته و در این جلسات با آنها مشورت هایی ارائه داده است.
به نوشته روزنامه پاست، فرماندهان ارشد ارمنستان گزارش هایی ویژه به نخست وزیر این کشور ارائه کرده اند. هر چند محتوای دقیق این گزارش ها فاش نشده اما گفته می شود این گزارش ها در مورد تشدید تنش های مرزی و احتمال حمله نظامی از سوی جمهوری آذربایجان به مقرهای واقع در منطقه مورد مناقشه بین دو کشور بوده است.
در این جلسه همچنین با اشاره به آغاز تمرینات نظامی جمهوری آذربایجان با مشارکت ۱۰ هزار سرباز در تاریخ ۲۰ مه، آن را «پدیده ای خطرناک» دانسته اند و بر آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات احتمالی و دفاع از کشور تاکید کرده اند.
روزنامه پاست همچنین افزود: با توجه به شرایط خاص به وجود آمده، پاشینیان لفاظی های خود علیه باکو را کنار گذاشته و لحن ملایم تری در پیش گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا