آذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

نظارت پنج کشور به مسابقات نیروهای دریایی کشورهای حاشیه دریای خزر

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد؛ نمایندگان پنج کشور به عنوان ناظر در مسابقات نیروهای دریایی کشورهای حاشیه خزر «جام دریا-۲۰۱۹ » حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خبرگزاری آپا به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذرربایجان گزارش داد: نمایندگان کشورهای ترکیه، پاکستان، عربستان، بحرین و امارات متحده عربی به عنوان ناظر در این مسابقات حضور می یابند.

بنا به این گزارش، خدمه ناو گروه کشورهای حاشیه خزر از جمله جمهوری آذربایجان، ایران، روسیه و قزاقستان آماده حضور در این مسابقات هستند.

مسابقات جام دریا – ۲۰۱۹ روزهای  ۱۴ تا ۲۴ مردادماه جاری با حضور ناوگروه ۴ کشور حاشیه دریای خزر برای سومین سال متوالی در آب های ساحلی این کشور برگزار می شود.

ناوگروه منطقه چهارم و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوهای موشک انداز پیکان و جوشن به سرپرستی ناخدا یکم ستاد حسین حسنی به این مسابقات پیوسته است.

این مسابقات در ۶ رشته  مختلف از جمله بقا در دریا، کنترل صدمات با سامانه کنترل صدمات آب گرفتگی، تیر اندازی به هدف هوایی، تیراندازی به هدف سطحی، مهارت های دریا و رفتن  به بویه برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا