آذربایجاناخبارعمومی

ممنوعیت خروج از خانه در جمهوری آذربایجان

هیات دولت جمهوری آذربایجان تصمیم گرفت با توجه به افزایش قابل توجه موارد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور، ممنوعیت کامل خروج از خانه در روزهای آخر هفته به کار بگیرد.

 به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، ابراهیم محمداف، سخنگوی هیات دولت جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه طی نشست خبری گفت: جزییات محدودیت کامل در روزهای آخر هفته (پنجشنبه) توسط «علی اسداف» نخست وزیر جمهوری آذربایجان اعلام خواهد شد.

وی افزود: محدودیت کامل شامل منع حرکت وسایل نقلیه عمومی و خودروهای شخصی، توقف فعالیت واحد های تولیدی و ادارات دولتی، فروشگاهها  از جمله فروشگاه های مواد غذایی خواهد شد.

«رامین بایراملی» مسئول اداره کل بهداشتی «طبیب» جمهوری آذربایجان نیز گفت: در روزهای اخیر در رابطه با افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در جمهوری آذربایجان دولت ناگزیر به اعمال محدودیت های کامل در آخرین روزهای هفته شده است.

به گزارش منابع رسمی جمهوری آذربایجان مجموع مبتلایان به ویروس کرونا شش هزار و ۲۶۰ نفر اعلام شده است که سه هزار و ۶۶۵ نفر از آنها درمان شده و ۷۶ نفر نیز جان باختند.

در حال حاضر دو هزار و ۵۱۹  نفر مبتلا  به ویروس کرونا  در بیمارستان های تخصصی جمهوری آذربایجان درمان می شوند که وضعیت ۶۱ نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا