آذربایجاناخبارایرانعمومینخجوان

مقام نخجوانی: ایران حق همسایگی در مورد نخجوان را ادا کرده است

فرماندار شهرستان اردوباد جمهوری خودمختار نخجوان گفت: ایران با کمک‌های مختلف، حق همسایگی را در مورد نخجوان بجا آورده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان، «الشاد محمداف» در دیدار با «سید احمد حسینی»  سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان افزود: جمهوری خودمختار نخجوان همواره شاهد دوستی جمهوری اسلامی ایران بوده و بابت این کمک ها سپاسگزار هستیم.

وی در این دیدار همچنین گزارشی درخصوص شهرستان اردوباد، تاریخ، محصولات و فعالیت های مختلف آن به سرکنسول  سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان ارائه کرد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز در این دیدار ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم و مسوولان شهرستان اردوباد ابزار امیدواری کرد که توسعه همکاری ها و دوستی ها تداوم یافته و هر دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و  جمهوری اسلامی ایران از منافع آن بهره مند شوند.

سید احمد حسینی پس از این ملاقات، از مراکز مختلف شهر اردوباد دیدار و طی بازدید از محل احداث نیروگاه برق آبی این شهرستان که طبق موافقتنامه مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در حال احداث است، در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا