آذربایجاناخبارعمومینارداران

مقابله با برگزاری مراسم یادبود شهدای نارداران از سوی وزارت کشور جمهوری آذربایجان

وزارت کشور جمهوری آذربایجان تهدید کرد، نیروی پلیس ویژه این وزارتخانه در صورت برگزاری مراسم احسان برای یادبود شهدای ۲۶ نوامبر نارداران، با شدت عمل برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج الچین قاسم اف، معاون «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان پس از احضار به «باندوتدل» ( اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته وزارت کشور جمهوری آذربایجان) در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد: احضارم به اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته، با سفره احسان سالگرد واقعه ۲۶ نوامبر در ارتباط بود که در مکانی در بسته در نظر گرفته شده است. در این اداره (باندوتدل) بطور رسمی اعلام شد در صورت برگزاری آن مراسم، پلیس به شدت مداخله خواهد کرد.

معاون «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان افزوده است: جالب است تاکید کردند، برای برگزاری مراسم سفره احسان، بطور رسمی از طرف جنبش اتحاد مسلمانان به فرمانداری باکو درخواست ارسال شود. بطور تعجب آوری مطالبه ارسال درخواست برای برگزاری مراسم سفره احسان و یادبود شهدا در مکانی در بسته، به عنوان موضوعی بی سابقه در یادها باقی می ماند. در هر صورت، ما به عنوان جنبش اتحاد مسلمانان یک بار دیگر بیان می کنیم مراسم هایی که برگزار می کنیم، به شکل مدنی و مطابق با قوانین اجرا می شوند.

حاج الچین قاسم اف همچنین از حمایت گروه های مختلف از وی و ابراز نگرانی ها بخاطر احضارش به «باندوتدل» قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا