آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

مستشار ایرانی جنگ قره باغ: عملیاتی که برای آزادسازی قره باغ انجام شد فرماندهی آن را بنده بر عهده داشتم

سردار نوعی اقدام: عملیاتی که برای آزادسازی قره باغ انجام شد فرماندهی آن را بنده بر عهده داشتم و حتی در آنجا هم مجروح شده ام.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبر روز، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ که در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان در همه حال نوکر و مردم ارباب آن‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار و رهبر معظم انقلاب اسلامی ما مسئولان را نوکر مردم دانسته‌اند و مسئولانی که در خدمت به مردم کوتاهی می‌کنند باید بدانند که زمانی پوزه‌شان به خاک مالیده می‌شود.
این مستشار جنگ قره باغ با اشاره به جایگاه والای شهدا، افزود: این خون شهداست که درخت تنومند ایران اسلامی را آبیاری کرده و می‌کند، سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود بار دیگر وحدت ایران اسلامی را به همگان نشان داد.

وی در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: آمریکا در مقابل ایشان عاجز بود و نمی‌دانست به چه شکلی اقدام کند از همین رو در یک کشور ثالث و با ناجوانمردی اقدام به ترور شخصیت تأثیرگذار کشورمان کرد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: برخی جوانان که اطلاع ندارند از من می پرسند چرا به کمک سوریه رفتید اما در جنگ قره باغ به کمک جمهوری آذربایجان نرفتید؛ در جواب صراحتا گفتم و باز هم می گویم من فرمانده و قهرمان جنگ قره باغ بودم.
سردار نوعی اقدم، در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: عملیاتی که برای آزادسازی قره باغ انجام شد فرماندهی آن را بنده بر عهده داشتم و حتی در آنجا هم مجروح شده ام،  در جنگ قره باغ، من اشغالگران مسلح ارمنی را کشته ام و در رود ارس ریخته ام و [بخشی از] سرزمین های اشغالی را به آذربایجانی ها بازگردانده ام.
همچنین سردار نوعی اقدام، تاکید کرد: طرح آزادسازی قره باغ را ظرف ۴ ماه آماده کردم و تحویل حیدر علی اف دادم، طرحی که مورد تایید مسئولین خودمان هم بود اما علی اف در خفا با آمریکا و رژیم صهیونیستی زد و بند کرد تا این طرح اجرا نشود.
مستشار ایرانی جنگ قره باغ ادامه داد: در حال حاضر هم به حاکمیث جمهوری آذربایجان می گویم شما در حقیقت به دنبال آزادسازی قره باغ نیستید، شما به بهانه اشغال آنجا وضعیت فوق‌العاده اعلام کردید تا مخالفان را سرکوب کنید؛ اگر راست می گویید به ایران بیایید و از رهبر ما اجازه بگیرید تا ما قره باغ را ظرف ۴ ماه آزاد کنیم.چون جمهوری آذربایجان دست به دامان آمریکا شد، قره باغ در اشغال باقی ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا