آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیقره باغقره باغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل: قره‌باغ با تکیه بر معنویات آزاد شد

عبدالله بحرالعلومی در نشست مطبوعاتی همایش مناقشه قره‌باغ؛ بررسی زمینه‌ها، علل و پیامدها: قره‌باغ با تکیه بر معنویات آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، دکتر عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نشست مطبوعاتی همایش مناقشه قره‌باغ؛ بررسی زمینه‌ها، علل و پیامدها، با بیان این‌که فرجام مناقشه قره‌باغ مشخص بود، گفت: فرجام مناقشه قره‌باغ به‌علت عظم جدی مردم آذربایجان جهت اتمام این مناقشه و خروج ارمنی‌ها از منطقه مشخص بود.

وی افزود: مواضع ایران برخلاف برخی کشورها از اول شفاف بود و ایران خواستار آزادی مناطق اشغالی و بازگشت تمامی اراضی به جمهوری آذربایجان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه قره‌باغ با تکیه بر معنویات آزاد شد ادامه داد: مومنان جمهوری آذربایجان کاملا می‌دانستند که تنها با اسلحه و قدرت نمی‌شود قره‌باغ را آزاد کرد بلکه تکیه بر معنویات و شعارهای اسلامی و وحدت و یکپارچگی کمک شایانی بر آزادی قره‌باغ داشت.

بحرالعلومی تاکید کرد: در مناقشه دوم قره‌باغ تمام تلاش‌های برخی از کشورها مبنی بر حذف معنویات نقش بر آب شد و اهالی و سربازان با تکیه بر معنویات و شعارهای اسلامی به پیروزی رسیدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا