آذربایجاناخبارروسیهعمومیگرجستان

محکومیت اهانت به پوتین از سوی وزارت امور خارجه گرجستان

 وزارت امور خارجه گرجستان با صدور بیانیه ای اهانت شبکه تلویزیونی « روستاوی – ۲ » این کشور وابسته به نیروهای مخالف دولت تفلیس علیه ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، اظهارات اهانت آمیز شب گذشته مجری شبکه تلویزیونی « روستاوی – ۲ » در برنامه زنده علیه رییس جمهوری روسیه موجب واکنش تند در این کشور شده و جمعی از شهرندان گرجی در تظاهرات اعتراض آمیز در مقابل این شبکه تلویزیونی، آن را خرابکاری و اقدام خلاف منافع ملی گرجستان در شرایط ادامه تنش میان دو کشور عنوان کرده و خواستار برکناری مجری این تلویزیون شدند.

به گزارش پایگاه خبری «نیوز گئورگیا»، وزارت امور خارجه گرجستان نیز اظهارات مجری شبکه تلویزیونی « روستاوی -۲ » را در شرایط ادامه وضعیت دشوار در روابط مسکو و تفلیس، تحریک آمیز عنوان کرد.

وزارت امور خارجه گرجستان در این بیانیه، این اظهارات را بطور قاطعانه محکوم کرده و آن را مغایر با اصول آزاد بیانی و آن را اقدامی هدفمندانه برای به هم زدن اوضاع در گرجستان در شرایط تلاش دولت برای برقراری ثبات در این کشور تلقی کرد.

این در حالی است که مسوولان گرجستان از جمله سالومه زورابیشویلی رییس جمهوری و ماموکا باختادزه نخست وزیر گرجستان در واکنش سریع، اظهارات اهانت آمیز مجری شبکه تلویزیونی « روستاوی – ۲ » علیه رییس جمهوری روسیه را محکوم کردند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا