آذربایجاناخبار

مجری شبکه آمریکایی در استهزاء انتخابات جمهوری آذربایجان:جمهوری آذربایجان در رده فاسد ترین کشور های جهان است

انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان و نتایج عجیب آن که به تأیید ناظران بین المللی تقلب در آن محرز شده است از سوی رسانه های مطرح جهان مورد مسخره قرار گرفته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، مجری یک شبکه تلویزیونی آمریکایی در برنامه ای زنده انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان را به مسخره گرفت و گفت: اگر عیسی مسیح هم می آمد نمی توانست 85 درصد رأی بیاورد!

این مجری در برنامه ای که برای بررسی انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان ترتیب داده شده بود، گفت: مشخص است که در انتخابات تقلب رخ داده است؛ رقم 85 درصد حتی با خوش بینانه ترین نظرسنجی ها نیز هم خوانی ندارد.

وی در ادامه به سخره گرفتن نتایج این انتخابات، گفت: ” حداقل طوری تقلب می کردید که نتیجه 57:43 در می آمد و یا حتی اگر می خواستید با اقتدار بیشتری پیروز انتخابات شوید، نتایج را 65:35 اعلام می کردید! رقم 85 درصد واقعا غیر قابل باور است.”

در این برنامه تلویزیونی هم چنین به نتایج گزارشات سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز پرداخته شد.

مجری این برنامه تلویزیونی آمریکایی همچنین از روابط نزدیک دولت آمریکا به جمهوری آذربایجان که 10 سال است به شکلی دیکتاتور مآبانه اداره می شود نیز انتقاد کرد و گفت: روابط آمریکا و جمهوری آذربایجان به دلیل نقش مهم این کشور در تأمین امنیت منطقه استراتژیک قفقاز و تأمین پایدار انرژی متحدان آمریکا در اروپا تا این حد گسترش یافته است.

وی همچنین آماری را ارائه داد که بر اساس آن، جمهوری آذربایجان از نظر رواج فساد در میان 183 کشور جهان در جایگاه 42 ام قرار دارد.

انتهای پیام

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا