آذربایجاناخبارنارداران

مادران و همسران زندانیان دیندار جمهوری آذربایجان به فشارهای غیرقانونی بر جانبار ناردارانی اعتراض کردند

راکورس تی وی: مادران و همسران زندانیان دیندار جمهوری آذربایجان به فشارهای غیرقانونی بر جانبار ناردارانی اعتراض کردند

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، مادران و همسران بیست و یک نفر از زندانیان اسلام گرای جمهوری آذربایجان با ارسال نامه ای به مهربان علی اوا، همسر و معاون اول رییس جمهوری آذربایجان خواهان پایان داده شدن به فشارهای غیرقانونی بر ابوالفضل بنیادوف، یکی از معتمدان شهر مذهبی نارداران شدند که در جریان حمله نیروهای پلیس به مراسم عزاداری حسینی در منزل وی در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۵ زخمی و فلج شد و همچنان تحت پیگرد قرار دارد.
به گزارش پایگاه اینترنتی « راکورس تی وی» در نامه مادران و همسران زندانیان دیندار جمهوری آذربایجان به همسر رییس جمهوری آذربایجان آمده است : « با آنکه شرایط جسمانی ابوالفضل بنیادوف وخیم است و او کوچک ترین کارهای شخصی خود را نیز نمی تواند به تنهایی انجام دهد، احتمال می رود که برای وی حکم زندان صادر شود که برای جان وی خطرناک خواهد بود و حتی احتمال مرگ او وجود دارد. او به معاینه و معالجه نیاز دارد. مراجعه به تمامی ارگان های ذیربط در این باره بی پاسخ مانده است. این رفتار با یک انسان و شهروند جمهوری آذربایجان ، ظلم و بی عدالتی بزرگی است. در قرن ۲۱ در کشوری که مدعی است بخشی از جهان متمدن است، این نوع رفتار با فردی که قابلیت حرکتی خود را از دست داده است و در بستر بیماری به سر می برد، لکه ای بر دامان انسانیت و جمهوری آذربایجان است. »
مادران و همسران زندانیان دیندار جمهوری آذربایجان از همسر رییس جمهوری این کشور خواسته اند به متوقف کردن فشارها بر ابوالفضل بنیادوف کمک کند.
مادر حجت الاسلام ذوالفقار میکائیل زاده، همسر حجت الاسلام المان آقایف ، مادر اکبر بابایف، یکی از شهدای حمله نیروهای پلیس به مجلس عزاداری در نارداران در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۵ و مادران حاج الچین قاسم اف، معاون جنبش اتحاد مسلمانان و عباس حسین، از فعالان سرشناس این جنبش نیز از جمله امضاء کنندگان این نامه هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا