آذربایجاناخباراردبیلایرانچند رسانهعکسعمومی

قیام مردم اردبیل در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی / تصاویر

مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اردبیل همزمان با سراسر کشور با تجمع ضد استکباری خود ضمن عزاداری، ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت را محکوم و خواستار انتقام جبهه مقاومت از استکبار شدند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اردبیل همزمان با سراسر کشور با تجمع ضد استکباری خود ضمن عزاداری، ترور  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت را محکوم و خواستار انتقام جبهه مقاومت از استکبار شدند.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این اجتماع ضد استکباری ضمن عرض تسلیت شهادت قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت محضر حضرت بقیه الله(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران اسلامی گفت: از امروز به بعد امریکا روی خوش نخواهد دید چراکه فراتر از ایران اسلامی جبهه مقاومت از وی به خاطر این جنایت عظیم انتقام خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود به سجایای اخلاقی این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: سجایای اخلاقی قاسم سلیمانی بیشتر از شجاعت و اقتدار وی بود که وی را به شخصیت ممتاز در جهان اسلام تبدیل کرده بود.

سردار بابازاده فرمانده سپاه جضرت عباس(ع) نیز در پایان این تجمع ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار اردبیل در حمایت از فرزندان خود، گفت: جبهه مقاومت بزودی انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید قاسم سلیمانی امروز زنده تر از هر زمان دیگری است، گفت: سپاه هزاران قاسم سلیمانی دارد که روزهای آینده جهانیان آنها را خواهند دید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا