آذربایجاناخبارایرانعمومی

قالیباف: تلاش برخی ها برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خطای راهبردی است

رییس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رییس دفتر حماس: تلاش برخی طرف‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خطای راهبردی است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رییس دفتر سیاسی حماس در گفت و گوی تلفنی، انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و بر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی که نقش محوری در مقاومت علیه رژیم اشغالگر داشت، تاکید کرد.رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از تبریک صمیمانه اسماعیل هنیه، مقاومت مردم فلسطین و رشادت های مجاهدان جنبش حماس را ستود.

رییس دفتر سیاسی حماس در گفت و گوی تلفنی، انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و بر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی که نقش محوری در مقاومت علیه رژیم اشغالگر داشت، تاکید کرد.

اسماعیل هنیه در این تماس تلفنی با تاکید بر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی که نقش محوری در مقاومت علیه رژیم اشغالگر داشت، گفت: مردم فلسطین و جنبش حماس مقاومت خود را تا خروج صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی ادامه خواهند داد.

وی با انتقاد از سکوت برخی کشورها در قبال خوی اشغالگری رژیم صهیونیستی و گام های توسعه طلبانه این رژیم، افزود: ما موضع سکوت برخی کشورهای منطقه را که به دنبال عادی سازی روابط خود با دشمن صهیونیستی هستند محکوم می کنیم.

هنیه ادامه داد: ما قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره حامی پایمردی و پایداری مقاومت مردم فلسطین است و امیدواریم با تداوم و تقویت همکاری های فیمابین مانع اجرای توطئه های اشغالگران از جمله طرح موسوم به معامله قرن و الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی باشیم.

رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ما در اوج قدرت هستیم و یقین داریم پیروزی از آن مردم فلسطین بوده و دوران اشغالگری صهیونیست ها رو به زوال است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از تبریک صمیمانه اسماعیل هنیه، مقاومت مردم فلسطین و رشادت های مجاهدان جنبش حماس را ستود و نقش رهبران گروه‌های فلسطینی در تداوم مقاومت و پیروزی بر دشمن صهیونیستی را مهم ارزیابی کرد.

قالیباف گفت: گذشت زمان ثابت کرده که صهیونیست‌ها فقط زبان مقاومت را می فهمند و سازش و وادادگی در مقابل آنها راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: ما در جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مردم فلسطین هستیم و بر این باوریم مجاهدت های مبارزان فلسطینی مانع تحقق نقشه هایی مانند معامله قرن و ماجراجویی اخیر صهیونیست ها برای الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش برخی طرف‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خطای راهبردی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا