آذربایجاناخباراردبیلارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

فعال رسانه ای جمهوری آذربایجان: ایران همواره در کنار ملت و دولت جمهوری آذربایجان است

نسیمی عسگراف، فعال رسانه ای جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت جمهوری آذربایجان است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، نسیمی عسگراف، فعال رسانه‌ای جمهوری آذربایجان ظهر امروز در همایش بین المللی قره باغ به منظور تبیین و تشریح وضعیت منطقه قره باغ در جنگ دوم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به اقدام شایسته ایران برای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان می‌دهد که ایران همواره در کنار ملت و دولت جمهوری آذربایجان است.

نسیمی عسگراف تاکید کرد: بی شک نباید چنین رویدادهای علمی متوقف شود و لازم است در جمهوری آذربایجان هم برگزار شده و تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه قره باغ خاک اسلام و متعلق به آذربایجان است، اضافه کرد: در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز این موضوع مطرح شده است و ایشان بارها به این مهم تاکید داشتند.

فعال رسانه‌ای جمهوری آذربایجان تاکید کرد: قره باغ حق شرعی و حقوقی جمهوری آذربایجان است و مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حفظ سرحدات هر سرزمینی ضروری است.

عسگراف با بیان اینکه آذربایجان شهدای خود را با نوای یا حسین (ع) به خاک سپرده است، افزود: با این اقدام مشتی بر دهان دشمن زده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان خاک اسلام است، ادامه داد: لازم است ارتباط ایران و آذربایجان مستحکم‌تر باشد و ما انتظار داریم که ایران، یاریگر سربازان ما که برای حق می‌جنگند، باشد.

فعال رسانه‌ای جمهوری آذربایجان با اشاره به کمک های متعدد ایران به ملت‌های مستضعف افزود: دشمنان به دنبال به هم زدن روابط ایران و آذربایجان هستند و لازم است با هوشیاری با چنین موضوعی مقابله شود.
عسگراف تاکید کرد: ملت آذربایجان هم باید هوشیار باشند و بابصیرت دوست و دشمن خود را تشخیص داده و نگذارند حق جای باطل را بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا