آذربایجاناخبارعمومی

فاکت خبر: برخی از کشورهای عربی در منطقه به برده رژیم صهیونیستی تبدیل شده اند

پایگاه خبری «فاکت خبر» جمهوری آذربایجان: قدس یکی از شهرهای مقدس برای مسلمانان، مسیحیان و یهودیان است که هم اکنون با حمایت برخی کشورهای عربی تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، پایگاه خبری «فاکت خبر» جمهوری آذربایجان نوشت:  قدس شهر مقدسی برای مسلمانان، مسیحیان و یهودیان است. شهر قدس به عنوان نقطه مشترک میان سه دین بزرگ در تاریخ بشر اهمیت ویژه ای دارد. شهر قدس پس از شهرهای مکه و مدینه سومین شهر مقدس برای مسلمانان است. رژیم صهیونیستی در سایه سیاست اشغالگری خود و حمایت غرب این شهر مقدس را تحت اشغال قرار می دهد. رژیم صهیونیستی، شهر قدس را به عنوان سرزمین موعود یهودیان می بیند و بیان می کند که فلسطینی ها بعدا به این سرزمین ها آماده اند. در طول تاریخ در سرزمین های فلسطینی ها همراه با اعراب، مسیحیان و یهودیان نیز زندگی کرده اند. علیرغم اینکه این سرزمین ها میراث فرزندان پیامبران به فلسطینی ها است، یهودیان همواره با استفاده از زور تلاش کرده اند تا این منطقه را به عنوان سرزمین خودشان معرفی کنند.

این پایگاه خبری می افزاید:  برخی از کشورهای عربی که موجودیت رژیم صهیونیستی را قبول نمی کردند، امروز به برده اسراییل تبدیل شده اند. عربستان سعودی، اردن، مصر، امارات متحده عربی و دیگران، امروز به بازیگران مهم سیاست اسرائیل در خاورمیانه تبدیل شده اند. وضعیت قدس و فلسطینی ها باعث نگرانی آنها نمی شود. ائتلاف کشورهای عربی که به ریاست عربستان سعودی فعالیت می کنند، امروز در امور داخلی کشورهای همسایه در منطقه دخالت داشته و تلاش می کنند سیاست خودشان را مطابق با منافع آمریکا و اسراییل در منطقه پیش ببرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا