آذربایجاناخبارعمومینارداران

عضو محبوس حزب اسلام آذربایجان خواستار خروج از تابعیت این کشور شد

روح اله آخوندزاده، رییس محبوس شعبه آستارای حزب اسلام آذربایجان که سال هاست به علت دفاع از حق حجاب دختران دانش آموز جمهوری آذربایجان در زندان به سر می برد، با انتشار پیامی تمایل خود به خروج از تابعیت این کشور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی راکورس تی وی، روح اله آخوندزاده با انتشار پیامی، زندانی کردن پیروان اهل بیت (ع) در جمهوری آذربایجان را سیاستی شیطانی دانسته و افزوده است: برای اینکه با بلای الهی بزرگتری مواجه نشوم، قصد دارم ضمن امتناع از تابعیت جمهوری آذربایجان به همراه خانواده ام به کربلا یا سوریه مهاجرت کنم.
روح اله آخوندزاده که به 9 سال زندان محکوم شده است، به رغم اینکه بیش از 65 سال سن دارد و مشمول فرمان عفو زندانیان بالای 65 سال می شود، از زندان آزاد نشده است.
لازم به ذکر است، دولت جمهوری آذربایجان محمد علی آخوندزاده، فرزند روح اله آخوندزاده را نیز به شش سال زندان محکوم و زندانی کرده است.
همچنین روز گذشته حجت الاسلام سید فرامیز عباس اف از مدافعان حجاب و الدار بنیادوف، از امنای نارداران پس از سال ها حبس، بر اساس فرمان عفو کرونایی رئیس جمهور آذربایجان و به علت اینکه سن آنها بیش از 65 سال است، از زندان آزاد شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا