آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

سید حسن عاملی : طلسم ترس از آمریکا شکسته شده است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل گفت: وقتی دولت ضعیفی مثل دولت جبل‌طارق به دستور آمریکا بی‌اعتنایی می کند معنایش این است که آمریکا در نهایت فرتوتی است و طلسم ترس از آمریکا شکسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در بخشی از خطبه های نماز جمعه گفت: هیبت آمریکا دوباره شکست. دولت آمریکا اخیرا از حکومت جبل‌طارق خواسته بود کشتی ایرانی را آزاد نکند و آنها به دستور  آمریکا اعتنا نکرده، کشتی ایران را آزاد کردند و گفتند ما بنای تنش و درگیری با ایران را نداریم. با این بی‌اعتنایی هیبت آمریکا کاملا شکست و معلوم شد دوران آن گذشت آمریکا هر چه اراده کند محقق شود و این نشان افول آمریکاست.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: جبل‌طارق یک دولت کوچک و ضعیف تحت اختیار انگلستان است وقتی دولت ضعیفی مثل دولت جبل‌طارق به دستور آمریکا بی‌اعتنایی کند معنایش این است که آمریکا در نهایت فرتوتی است و طلسم ترس از آمریکا شکسته شده است به همین جهت می‌گوییم آزاد شدن کشتی ایران قبل از اینکه شکست برای انگلستان باشد شکست برای آمریکاست. تنها کاری که آمریکا توانست انجام دهد اعلام کرد به کادر و خدمته کشتی ایرانی ویزای ورود به آمریکا را نخواهد داد. آنها چنان از آمریکا صحبت می‌کنند که انگار آمریکا بهشت این عالم است و اگر کسی از آن محروم شود از بهشت برین محروم شده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا