آذربایجاناخبارایرانعمومیویژه

سناریوسازی افراد معلوم الحال در جمهوری آذربایجان برای تقویت روابط با رژیم صهیونیستی

فاضل مصطفی، نماینده فرقه ضاله «نورچی» در مجلس جمهوری آذربایجان تاکید کرد باکو باید همکاری نظامی با رژیم صهیونیستی را تقویت کند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، فاضل مصطفی که به موضع گیری های ضد شیعی و ضد ایرانی شهرت دارد، به بهانه انتشار ویدئویی مشکوک و دروغین مبنی بر «ورود ویروس کرونا به قره باغ با تردد کامیون های ایرانی به این منطقه» و همچنین انتشار اخبار جعلی رسانه های باکو مبنی بر ساخت پل هایی بر روی رود ارس برای اتصال ایران به مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان، در گفتگو با سایت «مدرن» ادعا کرد: این اقدام ایران، حمایت از ارمنستان و اقدامی علیه تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان است».

این نماینده طرفدار ترکیه و رژیم صهیونیستی جمهوری آذربایجان که همیشه ادعاهای جنجالی و مضحک علیه اسلام گرایان شیعه و جمهوری اسلامی ایران مطرح می کند، با همراهی برخی از رسانه ها و افراد معلوم الحال موج جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند.

فاضل مصطفی با کمال پررویی اعلام داشته جمهوری آذربایجان باید در جواب ادعاهای مضحک افراد و سایت های وابسته به ایادی رژیم صهیونیستی مبنی بر تردد کامیون های ایرانی در مناطق اشغالی قره باغ روابط نظامی اش با رژیم صهیونیستی را تقویت کند تا پاسخی به جمهوری اسلامی ایران باشد.

باید در پاسخ به این ادعای نماینده کج فهم وابسته به صهیونیست ها گفت: شما که سال های متمادی است با این رژیم کودک کش و اشغالگر روابط دوجانبه داشته اید و ادوات نظامی زیادی را خریداری کرده اید آیا توانستید 20 درصد از خاک جمهوری آذربایجان را که در اشغال ارامنه است پس بگیرد.
آنچه مسلم است هم اکنون رژیم صهیونیستی با نفوذ در بخشی از مسئولین جمهوری آذربایجان که در بدنه حاکمیت حضور دارند به دنبال اهداف خاص خود در منطقه است و مطمئنا به کشوری که بیش از 95 درصد آنان را مسلمانان تشکیل داده اند اجازه حمله به ارامنه که در پی گشودن سفارت در سرزمین های فلسطین اشغالی است، نخواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا