آذربایجاناخبارعمومینارداران

روحانی محبوس جمهوری آذربایجان: وزارت دادگستری جمهوری آذربایجان در واقع وزارت ظلم گستری است

حجت الاسلام طالع باقرزاده، رهبر «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان با انتشار پیامی از زندان مخوف قوبوستان تاکید کرد: وزارت دادگستری جمهوری آذربایجان در واقع وزارت ظلم گستری است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج طالع باقرزاده در واکنش به مختومه اعلام شدن پرونده گشوده شده برای همسرش خانم لیلا اسماعیل زاده نوشت: این وزارت دادگستری ( عدلیه ) در واقع وزارت ظلم گستری (ظلمیه) است. آن ها بجای عذرخواهی از ملت و خانواده من بخاطر  بهتان گویی و افترا بستن و جرم قلمداد کردن عملی که جرم نیست، باز هم در همان مسیر خود قرار دارند. چنان وانمود می کنند که گویی جرمی واقع شده است و این ها نیز با در نظر گرفتن اصول انسان دوستی رفتار کرده اند. اگر اراده ملت جمهوری آذربایجان و جامعه نبود، شما  این پرونده را مختومه نمی کردید. همانطور که پرونده را گشوده بودید.
حاج طالع باقرزاده افزوده است: ما چهره شما را به خوبی می شناسیم و ماهیت واقعی تان را هم خوب می دانیم که تا چه حد دو رو هستید و چه ظلم هایی کرده اید… فقط با مشاهده اراده جامعه و در مواجهه با اجبار ، گویا «انسان دوستی» کرده اید.

رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان افزوده است: از تمامی کسانی که حمایت کردند، تشکر می کنم. به علت پرشمار بودنشان، نام بردن از همگی امکان پذیر نیست. ما با همدیگر، خیلی قدرتمندیم. این را نیز شاهد بودند.
گفتنی است دادستانی جمهوری آذربایجان خانم لیلا اسماعیل زاده، همسر حاج طالع باقرزاده را به تلاش برای انتقال گوشی تلفن همراه به داخل زندان برای استفاده حاج طالع باقرزاده متهم کرده بود. اما، خانم اسماعیل زاده تاکید داشت، گوشی مستعملی که در داخل کیف اسباب بازی های فرزند خردسالش به اصطلاح کشف شده است، غیرقابل استفاده است و فرزند وی از آن به عنوان اسباب بازی استفاده می کرد.
پس از انتقادهای شدید فعالان دینی و سیاسی در جمهوری آذربایجان از این پرونده، دادگاه جمهوری آذربایجان اعلام کرد در این پرونده، عملی که ماهیت مجرمانه داشته باشد، وجود ندارد و این پرونده مختومه می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا